Reis mee met de Kwaakjes naar Nieuw Zeeland

Dag 32 San Francisco - Amsterdam

Dag 32

07-03-2016 San Francisco - Amsterdam

………Inmiddels was het in Nederland al 0.30 uur en dus maandag.Vervolgens hadden we enige turbulentie, dus dat betekende dat we pas om 16.15 uur aan de champagne zaten. Niet veel later volgende het eten. Een krabsalade en een stukje gegrilde zalm met rijst en spinazie ging er wel weer in. Het dessert was voor ons een temazepammetje. Nou, die werkte! Als een blok vielen we om 18.00 uur in slaap, maar in Nederland was het toen al 03.00 uur. Om 07.00 uur Nederlandse tijd was ik even wakker en heb toen nog tot 08.30 uur lekker kunnen doezelen. Net op tijd wakker om me even op te kunnen frissen, voordat om 09.00 uur het ontbijt langs kwam. Gek genoeg ging dat er ook weer makkelijk in. Het was dan ook lekkere yoghurt met vers fruit, een broodje met lekkere kaas en een soort dikke appelpannenkoek. Even later vlogen we dwars over Amsterdam. Prachtig! Je kon het Muziekgebouw zien liggen en de Stopera en vervolgens al die mooie pandjes in de Jordaan. Geweldig! Om 10.20 uur stonden we weer met beide beentjes op Nederlands bodem. We moesten toen alleen nog even wachten totdat onze gate vrij was. Op onze koffers hoefden we echter nauwelijks te wachten. Gelukkig was het buiten prachtig weer en in het zonnetje best aangenaam. In ieder geval meer dan de zes graden die werd aangegeven. Tja, we moesten nog even wachten totdat we werden opgehaald door de chauffeur van de bank, aangezien de auto de afgelopen maand bij de bank heeft gestaan. Nadat we de chauffeur bij de bank hadden afgezet, konden we op huis aan. Om 12.15 uur waren we dan eindelijk weer thuis. Wat een reis en wat een vakantie! Het was weer een TOPPERTJE!

Wilma

Welkom thuis vrienden en denk er aan rustig opstarten xx